Czego pragną klientki – to pytanie zadaje sobie większość właścicieli salonów beauty, w tym także fryzjerskich. Mogłoby się wydawać, że wystarczy miła atmosfera, jakościowe usługi, przystępne ceny i estetyczny wystrój. Jednak na tak konkurencyjnym rynku, to wciąż za mało. Wymienione elementy mają już niemal wszyscy – czym zatem zaskoczyć i przyciągnąć klientów? Warto pójść o krok do przodu i wykorzystać w tym celu technologię, która może być ogromnym wsparciu w pozyskiwaniu klientek i spełnianiu ich potrzeb.
Najchętniej wybierane godziny wizyt
Usługi kosmetyczne i fryzjerskie mają coraz większe znaczenie dla ludzi. Grupa osób, które regularnie korzystają z wszelkiego rodzaju zabiegów upiększających nieustannie rośnie. Oznacza to, że wiele kobiet wybiera te same preferowane godziny wizyt. Jest to nieco trudne do rozwiązania w sytuacji, gdy posiadamy ograniczone zasoby w postaci pracowników. Doskonałym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wprowadzenie innowacji, która ułatwi zarządzanie salonem fryzjerskim. Takie rozwiązanie nie tylko zoptymalizuje czas pracy, ilość klientów ale sprawi również, że będziemy spali spokojnie bo każda z klientek z pewnością znajdzie godzinę dopasowaną do swoich potrzeb.
Obsługa bez kolejki i stresu
System rezerwacji do salonu może zrewolucjonizować branżę beauty i wskazać nowe trendy w prowadzeniu biznesu. Dlatego warto rozważyć wspomniane rozwiązanie już teraz i ubiec konkurencję. Takie rozwiązanie jest tańsze i niesie za sobą szereg korzyści, na przykład:
- podgląd rezerwacji usług przez całą dobę,
- możliwość wprowadzania promocji w czasie rzeczywistym,
- przesyłanie klientom gotowego, automatycznego terminarza z dostępnymi terminami zabiegów,
- widok odwołanych i zmienionych terminów usług.
Do tego warto dodać, że wirtualny kalendarz jest darmowy i jedyne koszty, które musimy ponieść jako właściciele salonu, to koszty SMSów wysyłanych do klientów z przypomnieniem terminu wizyty. Biorąc pod uwagę zaawansowanie i intuicyjność systemu, koszty są w tym przypadku niemal niezauważalne.